Digitális hős lett a Praktiker webáruháza: felkerült a Forbes és a Google győzteseinek listájára

A barkácspiacon is egyértelmű trend, hogy folyamatosan bővül az e-kereskedelem aránya, így nem véletlen, hogy az elmúlt időszakban a legnagyobb online piaci szereplők közé ebből a szektorból is be tudott kerülni egy hazai webáruház. A Praktiker.hu a magyar tulajdonú weboldalak között már tavaly is a hatodik legnagyobb forgalmat bonyolította, a webshop pedig otthon, kert és kisállat kategóriában a legnagyobb márkaismertséggel rendelkezik.[1] A magyar tulajdonban lévő barkácsáruház webshopját idén teljeskörűen megújították, és jelenleg is több mint 30 ezer termékkel és kéthetente frissülő online ajánlatokkal várják a vásárlókat.

A Praktiker webshopjának teljesítményét ezúttal egy rangos elismeréssel is jutalmazták, amikor a Forbes és a Google Digital Heroes listájának győztesei közé választották. Az üzleti magazin és a világszerte ismert technológiai óriás Magyarország mellett Csehországban és Szlovákiában térképezte fel a digitális hősöket. Elsőként shortlistet készítettek a jelentős online kereskedelmi tevékenységet végző vállalatokról, nyilvános adatok felhasználásával és neves e-kereskedelmi szakértők közreműködésével. Ezt követően különböző szempontok alapján állították össze a tíz nagy szereplőből és három „növekvőből” (rising star) álló listát. Az értékelési szempontok között szerepelt a tavalyi árbevétel, a növekedési ütem, valamint az elmúlt egyéves időszakban elért teljesítmény is. A fenti szempontok alapján a Praktikert is beválasztották a digitális hősök közé webáruház kategóriában, elismerve a 2016 óta magyar tulajdonban működő barkácsáruház kiemelkedő online teljesítményét.

Sommer Ádám, a Praktiker marketing és online szolgáltatások igazgatója elmondta: büszkék az elismerésre és arra is, hogy megújult webáruházukat a visszajelzések alapján a vásárlók akár mobiltelefonról is gyorsan és könnyen használhatónak tartják. A meghatározó piaci pozícióval rendelkező barkácsáruház webshopjában idén többek között megújultak a személyre szabott ajánlatok, egyszerűsödött a vásárlási folyamat, gyors és egyszerű a keresési felület, továbbá teljesen átláthatóvá vált a rendelés utáni várható szállítási idő is. Újdonság, hogy azok, akik a fizikai átvételt részesítik előnyben, áruházi átvétel esetén mindössze 4 órán belül kezükben tarthatják a kiválasztott terméket. Ha pedig a házhozszállítás a választott opció, akkor a vásárlók akár 1-3 munkanapon belül otthonukban fogadhatják a csomagot, több szállítási opcióval.

[1] GKID – Online Retail Big Picture (2023/1.)

Iratkozz fel hírlevelünkre

és értesülj akcióinkról az elsők között!