A Praktiker nyerte el az Év Barkácsáruház Üzletlánca 2025 címet a Trade Magazin Év Kereskedője versenyén, a díjat a Business Days konferencián adták át. A díj a magyar tulajdonú vállalat vásárlóközpontú működését és folyamatos fejlődését ismeri el.

A Trade Magazin versenyére összesen 32 pályázat érkezett: a díjazottak a bolti dizájn, a szolgáltatások, a kiszolgálás és a kommunikáció összhangja alapján kapták elismerésüket.
A Praktiker 2024-2025-ben tovább erősítette pozícióját a hazai barkácspiacon: három új áruházat nyitott Székesfehérváron, Debrecenben és Veszprémben, miközben meglévő üzleteit is folyamatosan korszerűsítette. A vásárlás élményét szakértői tanácsadással, személyre szabott ajánlatokkal, a Praktiker Plusz törzsvásárlói programmal, digitális megoldásokkal, és webáruházának fejlesztésével tette még teljesebbé.
Jelenleg az ország 23 Praktiker áruházában több mint 700 szakértő dolgozik azért, hogy a vásárlókat tanácsokkal, ötletekkel és termékválasztással segítsék terveikben az otthonfelújítás, a kertrendezés vagy a barkácsolás terén.
Az elismerés arra is újabb visszajelzés, hogy a Praktiker hitelesen képviseli a hazai barkácspiacot, folyamatos fejlesztéseivel pedig a vásárlók igényeire válaszol.
A Praktikerről
A Praktiker az egyik legismertebb, komoly hagyományokkal rendelkező barkácsáruház. A magyar barkácspiac meghatározó, országos hálózattal rendelkező szereplője. 1998 óta van jelen hazánkban, 2016 óta a Wallis Csoport tagjaként százszázalékos magyar tulajdonban, stabil pénzügyi háttérrel, évről évre meghatározó piaci részesedéssel. A vállalat 23 áruházat, valamint egy online shopot működtet Magyarországon. Üzleteinek összterülete országszerte nagyságrendileg 150 ezer négyzetméter, munkatársainak száma megközelítőleg 1500 fő. 2023-ban megújult webshopja az egyik legnagyobb márkaismertséggel és forgalommal rendelkező oldal, amelyet 2023-ban a Forbes és a Google Digital Heroes listájának győztesei közé választottak. A magyar barkácsáruház fontosnak tartja, hogy gyors és személyre szabott választ adjon az otthonokkal kapcsolatos igényekre. Missziója: segíteni vásárlóit abban, hogy büszkék lehessenek környezetükre.
