Vevőszolgálat

Célunk, hogy minden vásárlónk elégedett legyen és maximális kiszolgálásban részesüljön. Reklamációdat, panaszodat prioritásként kezeljük.
Kérjük, amennyiben panaszt, reklamációt szeretnél bejelenteni,  a gyors és hatékony ügyintézés érdekében, küldd el részünkre online.


Reklamáció és panaszbejelentéshez kattints ide

Az áruházban és webshopunkban vásárolt bontatlan csomagolású és sértetlen termék vételárát a vásárlás napjától számított 60 napon belül, nyugta vagy számla bemutatása mellett, készpénzben visszaadjuk annak ellenére, hogy jogszabály erre Társaságunkat nem kötelezi. A fenti ajánlat nem terjed ki az egyedi igények szerint gyártott, méretre vágott vagy darabolt termékre.

Kérjük, oszd meg velünk pozitív tapasztalatod is, hiszen a pozitív visszajelzések éppúgy a fejlődésünket szolgálják, mint az építő jellegű kritikák.

E-mailed az alábbi címre várjuk: info@praktiker.hu
Köszönjük bizalmad! 

Kollégáink nyitvatartási időben, hétfőtől szombatig reggel 8 órától délután 18 óráig fogadják hívásod, 18 óra után és vasárnap chaten érhető el ügyfélszolgálatunk. Nyitvatartási időn kívül várjuk e-mailed, vagy hagyj hangüzenetet és mi visszahívunk!

Legyél Te is törzsvásárlónk!

Használd ki Te is a megújult Praktiker Plusz Törzsvásárlói Programot!

REGISZTRÁLOK

  • Akár 10% azonnali kezdvezmény a nem akciós termékekre, az elmúlt egy év költéseitől függően.

  • A rendszeres törzsvásárlói napokon egyedi, akár 15% kedvezmény személyes vagy webshopos vásárlás esetén, vagy akár ingyenes házhoz szállítás websopunkból.

  • Egyedi ajánlatok

  • Rendszeres tájékoztatás egyenlegedről a Praktiker Magyarország applikáción keresztül
Hasznos volt ez az oldal?

Iratkozz fel hírlevelünkre

és értesülj akcióinkról az elsők között!