Miért jó nálunk dolgozni?
- Stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
- Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
- Alapbér + prémium rendszer (havi, éves és leltárprémium) + cafeteria
- Vasárnapi munkavégzés esetén 100% pótlék kifizetése
- Ajánlási bónusz új dolgozó ajánlásáért
- Dolgozói kedvezmény és egyéb dolgozói juttatások
- Szakmai képzéseken való részvétel (targoncavezetői és számítógépes tanfolyam)
- Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadással támogatunk
- Fejlődési és előrelépési lehetőség
Feladatok:
- A vásárlók részére történő teljes körű információnyújtás; vevőreklamációk felvétele, kezelése
- A hangosbemondó kezelése
- A pénztárak munkájának segítése és az abban való folyamatos részvétel
- Szervizes gépekkel kapcsolatos ügyintézés
- Vevőrendelések felvétele
- Kapcsolattartás központi és áruházi területekkel
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógép ismeret (Word, Excel, levelező program)
- Jó kommunikációs készség
- Gyors gondolkodás, problémamegoldó képesség
- Terhelhetőség, kitartás, megbízhatóság
Előny:
- Kereskedelmi területen, vevőszolgálati pozícióban illetve kasszaterületen szerzett tapasztalat
Jelentkezés:
Amennyiben érdekli a fenti pozíció, önéletrajzát a pozíció megjelölésével a következő címre várjuk:
Praktiker Áruház
1095 Budapest, Mester utca 87.
E-mail: hust330hr@praktiker.hu
A beérkezett pályázatok elbírálását követően csak azon jelentkezőknek áll módunkban visszajelzést adni, akik a pályázati kiírásnak teljes egészében megfeleltek! Ön pályázati anyagának hirdetésre történő megküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Praktiker Kft. az Ön pályázati anyagát kizárólag az itt meghirdetett pozícióval kapcsolatban 6 hónapig kezelje.