Miért jó nálunk dolgozni?
- Újpest-Központból induló ingyenes céges buszjárat
- Stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
- Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
- Alapbér + prémium rendszer (havi, éves és leltárprémium) + cafeteria
- Vasárnapi munkavégzés esetén 100% pótlék kifizetése
- Ajánlási bónusz új dolgozó ajánlásáért
- Dolgozói kedvezmény és egyéb dolgozói juttatások
- Szakmai képzéseken való részvétel (targoncavezetői és számítógépes tanfolyam)
- Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadással támogatunk
- Fejlődési és előrelépési lehetőség
Feladatok:
- A megrendelésben szereplő áruk készlet- és állag ellenőrzése, összekészítése szállítható formában
- A megrendelésben szereplő áruk csomagolása
- A megrendelések elszállításához szükséges feladatok fizikai ügyintézése
- A webshop csomagoló helyének és raktárának rendben tartása
- A vásárló részére kiszállításra kerülő áruk épségének, eladható állapotban lévőségének fokozott ellenőrzése
- Reklamációk fizikai ügyintézése
- Visszáruk fizikai sorsának ügyintézése
Elvárások:
- Logikus gondolkodás, rendszerezettség
- Precíz munkavégzés
- Jó szervezési- és problémamegoldó készség
- Terhelhetőség, rugalmasság
Előny:
- Targonca OKJ-s bizonyítvány és jogosítvány (3324, 3312)
Jelentkezés:
Amennyiben érdekli a fenti pozíció, önéletrajzát a pozíció megjelölésével a következő címre várjuk:
Praktiker Áruház
1152 Budapest, Városkapu utca 5.
E-mail: hust321hr@praktiker.hu
A beérkezett pályázatok elbírálását követően csak azon jelentkezőknek áll módunkban visszajelzést adni, akik a pályázati kiírásnak teljes egészében megfeleltek! Ön pályázati anyagának hirdetésre történő megküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Praktiker Kft. az Ön pályázati anyagát kizárólag az itt meghirdetett pozícióval kapcsolatban 6 hónapig kezelje